Blog

Takto sa dá dostať zákazníkovi do...

Takto sa dá dostať zákazníkovi do...

14.07.2020 13:43
Mobilná éra je tu už pre všetkých. Moja 71 ročná mama svojim kamarátkam ukazuje vnúčatá na tablete. Možno v priebehu niekoľkých 10 rokov budú mobilné telefóny implantované do našich dlaní (podľa britského seriálu Years and years dokonca skôr) a stanú sa našou súčasťou. Zákazníci nosia svoj počítač už vo svojom mobile a tento článok je o tom, ako sa dostať zákazníkovi do jeho mobilného telefónu. Do jeho vrecka.
Reštaurácia alebo penzión v kalendári akcií mesta?

Reštaurácia alebo penzión v kalendári akcií mesta?

14.07.2020 12:54
Večera pri sviečkach. Večera s klaviristom. Historická večera so špeciálnym menu. Pizza s Hriešnym tancom, Pomádou, alebo iným muzikálom. Poznávacia trasa po zážitkoch mesta /nemusí to byť iba vínna cesta/. Zážitkové ubytovanie s programom: ranná joga, meditácia, kreslenie, sypanie mandaly. Hľadanie pokladu v hoteli. Riešenie vraždy. Spoločenské hry..... Zviditeľnite svoje stravovacie, alebo ubytovacie zariadenie cez kalendár podujatí na web stránke vášho mesta Virtualne.
Ako na spätné odkazy?

Ako na spätné odkazy?

12.06.2020 14:06

Ak chcete byť vyššie vo vyhľadávaní v Google, potrebujete spätné odkazy. Získať čo najviac preklikov z iných web stránok, ktoré na internete budú viesť na váš firemný web. Čo sú spätné odkazy a prečo sú také dôležité?

Ešte lepšia reklama pre eshop

Ešte lepšia reklama pre eshop

12.06.2020 09:42
Existuje stratégia, ktorou získate nových návštevníkov. Ktorou rozšírite svoju značku cez úplne iné kanály. Kde nie je taký konkurenčný  boj. A ktorou získate viac pozícií v Google. Už teraz ju využívajú prvé eshopy.  Je to stratégia získavania návštevníkov cez kategórie eshopu.
Očakávania zákazníkov - dobrý sluha, zlý pán

Očakávania zákazníkov - dobrý sluha, zlý pán

28.04.2020 13:24

Očakávania zákazníkov vyvolávajú túžbu po vašom produkte. Predávajú. Ich naplnenie vytvára spokojného zákazníka. Ale čo s tými nafúknutými a nereálnymi predstavami zákazníkov o produkte? Ako sa vyhnúť predajnému peklu? A pritom priťahovať čo najviac zákazníkov?

Vyvolajte dopyt nakŕmením zmyslov zákazníka a súčasne korigujte jeho očakávania potravou pre kritické myslenie pred nákupom. Predávajte viac. 

5 sekundový test vašej web stránky

5 sekundový test vašej web stránky

29.04.2020 13:46

Stačí iba 5 sekúnd na to, aby ste zistili, či vaša web stránka dokáže pomôcť vášmu zákazníkovi. Či sa dostane k správnej informácii, či pochopí aké služby poskytujete, či bude vedieť kam kliknúť a či vás vôbec bude mať ako osloviť. Aký je 5 sekundový test web stránky? 

 

Skladujete voľné domény? 5 dôvodov, prečo ich využiť inak

Skladujete voľné domény? 5 dôvodov, prečo ich využiť inak

02.04.2020 11:44
Pri registrácii domén často s klientmi hľadáme voľné domény. Mnohé a mnohé názvy domén /www/ sú už obsadené. S koncovkou .sk, ale aj s koncovkou .eu. Ak je doména zaujímavá, pozrieme sa aj na web stránku ako takú. Mnohokrát ale na doméne nie je žiadna web stránka. Tiež skladujete nejaké voľné domény? 
Chcete sa viac predať? Kvantifikujte!

Chcete sa viac predať? Kvantifikujte!

31.03.2020 12:34
Ktorá veta sa vám páči viac: "Objednajte si upratovanie spoločných bytových priestorov", alebo "Vaše spoločné bytové priestory upraceme už za 3€ mesačne"? Tá druhá znie lepšie, však? Žeby to bolo iba tým číslom? 
Som váš PR článok, rád vás spoznávam

Som váš PR článok, rád vás spoznávam

03.03.2020 10:49
Toto som ja. Váš PR článok. Možno som iba na ceste k vašej firme, a možno už si žijem svoj krásny život a odušu pre vás makám. Cítim, že nie vždy som naozaj docenený, tak ma prosím nechajte rozpovedať svoj príbeh. Nakoniec, som vaším najväčším fanúšikom, i oddaným obchodníkom. 
Do akej reklamy budú firmy v roku 2020 investovať najviac?

Do akej reklamy budú firmy v roku 2020 investovať najviac?

27.02.2020 13:32
V priebehu mesiacov január a február oslovila spoločnosť HubSpot (svetovo pôsobiaci dodávateľ analytických marketingových nástrojov) viac ako 3 400 firiem a zisťovala, aké majú plány s marketingom v tomto roku.  Z vzniknutej vyčerpávajúcej štúdie sme pre vás vybrali 3 zásadné okruhy štatistík. Svoje plány teraz môžete porovnať s inými malými i veľkými firmami v rámci sveta.

Mám záujem o služby - chcem vedieť viac

Odoslaním formulára potvrdzujete že máte viac ako 16 rokov. Vaše osobné údaje spracujeme iba za účelom vybavenia vašej žiadosti a po jej vybavení budú vymazané. Viac o ochrane osobných údajov
Všeobecné obchodné podmienky

verify

* Tento údaj je povinný